
Μιλάνε τα MENU αλλά.... μιλάει και ο Προγραμματιστής

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΙΣ
- 1. Υπάρχει η δυνατότητα από οποιοδήποτε σημείο της εφαρμογής, αν πατήσουμε τα πλήκτρα Ctrl+A να εμφανιστεί η κάτωθι οθόνη.Αυτή η λειτουργεία μας παρέχει τη δυνατότητα να αντλήσουμε πληροφορίες από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών για την τρέχουσα επαγγελματική δραστηριότητα-κατάσταση του πελάτη.Αναγκαία στοιχεία είναι το ΑΦΜ του πελάτη και η ύπαρξη Ονόματος και Κωδικού Χρήστη.Το όνομα και τον κωδικό χρήστη τα αποκτάμε σε συνενόηση με τον λογιστή.Τα στοιχεία, που εμφανίζονται, μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε και για χρήση εντός της εφαρμογής.

- 2. Αλλη δυνατότητα είναι, ότι μπορούμε να μεταφέρουμε και να συνενώσουμε τις αγορές και τις πωλήσεις από έναν υπολογιστή σε άλλον, αρκεί να τρέχουν την ίδια Εμπορική Εφαρμογή και όλες οι ενημερώσεις στη συνέχεια να γίνονται αυτόματα.Εξυπηρετεί ειδικές περιπτώσεις σχέσης κεντρικού-υποκαταστήματος.
- Επίσης αυτή η δυνατότητα βρίσκει εφαρμογή και στην περίπτωση, που το λογιστήριο βρίσκεται εκτός του χώρου της επιχείρησης (π.χ. λογιστικό γραφείο).Αναγκαία προϋπόθεση να υπάρχει η εφαρμογή σε Η/Υ στον χώρο του λογιστηρίου (αυτή η ενέργεια δεν προκαλεί αύξηση του κόστους εγκατάστασης).Πλεονέκτημα που προκύπτει από αυτήν την δυνατότητα, είναι ότι ο λογιστής αποφεύγει την επανακαταχώρηση των παραστατικών και απλώς προβαίνει σε έλεγχο και στις τελικές εγγραφές της λογιστικής.
- 3. Δίνεται η δυνατότητα να εξαχθούν όλες οι καταχωρήσεις σε ειδικά αρχεία, που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές, ώστε να είναι δυνατή η μεταφορά των εγγραφών, που βρίσκονται στην συγκεκριμένη εφαρμογή σε μία άλλη, τελείως διαφορετική εφαρμογή.Αυτό βέβαια απαιτεί την επαγγελματική συνδρομή ενός προγραμματιστή.
- 4. Δυνατότητα εμφάνισης μίας εκτύπωσης στην οθόνη (και όχι σε χαρτί εκτυπωτή).
- 5. Αν επιλέξουμε εκτύπωση παραστατικών πώλησης σε Α4, τότε υπάρχει η δυνατότητα στην κορυφή της σελίδας να εκτυπώνεται μια φωτογραφία, μακέτα, λεζάντα κ.λ.π της αρεσκείας σας. Αν οι εκτυπώσεις γίνονται μέσω φορολογικού μηχανισμού και κάνουμε χρήση Α4, τότε ο φορολογικός πρέπει να έχει δυνατότητα εκτύπωσης αρχείου μορφής PDF.
- 6. Συνεργασία με φορολογικό μηχανισμό της TECHNORAN, κόστους περί τα 450 ευρώ.
- 7. Δυνατότητα αποστολής παραστατικών στο MY DATA της ΑΑΔΕ.
- 8. Χρήση barcode και κατά την έκδοση παραστατικού πώλησης και κατά την καταχώρηση αγορών ή εξόδων
- 9. Δυνατότητα διατήρησης διαφορετικών χρωμάτων οθόνης ανά οντότητα.